چی نپوشیم سایت شده!

این نوشته برای یادآوری به اونهایی نوشته شده که هنوز نمی دونن چی نپوشیم نزدیک یک ساله سایت شده و از من درباره وبلاگ سوال می کنند. دوستانی که فید بلاگ رو می خونن یا با نوتیفیکشین های بلاگفا مطالب جدید رو می بینن توجه کنن که این وبلاگ بسته شده ولی نزدیک یک ساله که در سایت چی نپوشیم دور هم هستیم.

 

چی نپوشیم دات کام

 

http://chi-napooshim.com/

 

 

شما هم بیاین. منتظرتون هستیم.

وبلاگ چی نپوشیم سایت شده...!

 

 

سلام به همه دوستان

 

وبلاگ چی نپوشیم از اریبهشت ماه سال 94 تبدیل به سایت شده.

 

 chi-napooshim.com

 

کلیک کنید: مراجعه به سایت چی نپوشیم 

 

 

چه جوری برای زیبایی و سلامت ام برنامه ریزی کنم؟

 

خیلی از ما خانمها برای همه چیز و همه کس، برای زمین و زمان اول وقت می گذاریم و بعد اگر جانی در بدن موند، یا اگر ثانیه ای در انتهای روز یا هفته یا ماه به خودمون رسید، از خودمون مراقبت می کنیم یا به خودمون رسیدگی می کنیم.

 

همیشه هم یک بهونه ای چیزی، یا حتی دلیل محکمی هست برای اینکه چرا همه کارها و انگیزه ها و گرفتاری های ما بر مراقبت و رسیدگی به خودمون، پوست و موهامون، سلامت مون و زیبایی مون ارجح هستند. همین الان یک لحظه خودتون رو نگاه کنید. چندتامون الان ریشه موهامون در اومده و رنگی می خواد؟ چندتامون ناخنهای نامرتبی داریم که رسیدگی، مانیکور و لاک می خوان؟ چندتامون اوضاع موهای زائد صورت و بدن یا ابروهامون خرابه؟

 

برای ادامه مطلب به سایت چی نپوشیم مراجعه کنید:

 

چه جوری برای زیبایی و سلامت ام برنامه ریزی کنم؟

اگر درست لباس بپوشیم... قسمت سوم : چه جوری لباس مجلسی انتخاب کنم؟

 

سلام! به به سالِ  نو  مبارک! صد سال بِه از این سالها!!! ایشالا سال خوبی داشته باشید!  بفرمایید! بفرمایید مطلب جدید دهنتون رو شیرین کنید!

 

خوب، اول توجهتون رو جلب می کنم به

اگر درست لباس بپوشیم... قسمت اول

اگر درست لباس بپوشیم... قسمت دوم

 

و اما بخش سوم:

 

 یه نکته مهم رو می خوام امروز بهتون بگم که باید در خرید و انتخاب لباس حواسمون بهش باشه. ببینید، ما اکثر اوقات لباسی می خریم که خیلی خوشگله. خوشرنگه، خوش مدله، مده. توی فلان فیلم و مجله و سریال دیده شده. توی سایتها و شبکه های اجتماعی دیده ایم که جدیده. این خوبه، اما نباید غافل بشیم از اینکه خیلی خیلی مهم تر از زیبایی خود لباس و مدل و رنگ لباس، اینه که به ما بیاد و ما رو زیبا نشون بده.

 

اینجوری بگم. این انتخاب ما است که یک خانم زیبا و خوش هیکل دیده بشیم که لباس مناسب و شیکی پوشیده، یا یه مانکن پلاستیکی یا چوب لباسی که یه لباس خیلی خیلی زیبا بهش آویزونه و در معرض نمایشه.

 

شاید شما هم تجربه ای مشابه اینکه براتون می گم داشته باشید. برای یک عروسی یک لباس فوق العاده زیبا می خرید. یک رنگ چشمگیر، جنس پارچه اعلاء، کار دست زیبا، آخرین مدل ژورنالهای مد، و با عشق می پوشیدش. بعدها که فیلم اون عروسی رو می بینید، متوجه می شین شما در زیبایی لباس گم شده بودین.

 

 

برای مطالعه ادامه مطلب به سایت چی نپوشیم مراجعه کنید:

 

چه جوری لباس مجلسی انتخاب کنم؟ در سایت چی نپوشیم

چه رنگ مویی به من میاد؟

 

جای شما خالی هفت، هشت ماه پیش با خواهرم داشتیم جایی می رفتیم و کل مسیر به چک و چونه درباره رنگ موهاش گذشت! جالبه بدونید اطرافیان من به توصیه های چی نپوشیمی من به راحتی گوش نمی دن! دستشون درد نکنه. شنیده اید که راجع به کوزه گر چی می گن!

 

خلاصه جونم براتون بگه که چون خواهرم چهره گندمگونی داره، از من اصرار که موهات رو روشن نکن. چهره ات بی حال و چاق می شه و از اون انکار. اون کار خودش رو کرد. نتیجه هم همون شد که من می گفتم.  عیبی نداره! لا اقل به شما می گم:

 

در مورد رنگ مو بیشترین رنگهایی که به شما میان، همونی هستند که باهاش متولد شده اید. یه کمی می شه با سیری، روشنی یا فام این رنگ بازی کرد، اما ذات رنگ موی شما در زیبا ترین حالت باید همونی باشه که باهاش متولد شده اید. وگرنه، جالب و فان و حتی گاهی زیبا هست. اما زیباترین چیزی که می تونه باشه نیست.

 

 

 

برای مطالعه ادامه مطلب به سایت چی نپوشیم مراجعه کنید.

 

چه رنگ مویی به من میاد؟ در سایت چی نپوشیم

پرسش و پاسخ شب عید

 

 

سلام دوستان عزیز

چون آماده شدن سورپرایزی که بهتون گفتم کمی طول کشیده، با توجه به درخواست شما تصمیم گرفتم الان که وقتم محدوده که مطلب جدید بذارم، فعلا این پست رو اختصاص بدم فقط به پرسش هایی که ممکنه داشته باشید و به باز بودن بخش پرسشها نرسیده باشید. پس بفرمایید پرسش و پاسخ زیبایی و آراستگی.

 

فقط چند تا خواهش:

 

1. لطفا سوالها کوتاه، تعداد کم (رعایت عدالت)، واضح، شماره خورده و با اطلاعات کافی باشه.

2. سوال درباره مطالبی که قبلا مطرح شده نکنید. در پاسخ به این پرسشها من سه تا ستاره *** می ذارم. معنی اش اینه که قبلا مطرح شده، به فهرست مطالب مراجعه کن و پیداش کن.

3. لطفا نفری فقط یک بار و تعداد سوالات کم.

 

قبوله؟

 

من سعی می کنم تا جایی که می تونم بخش پرسشها رو زود نبندم ولی ازتون خواهش می کنم در تعداد پرسش و تکرار پرسشها و خلاصه رعایت نوبت و سهم دیگران، انصاف رو رعایت کنید.

 

پی نوشت:

چی نپوشیم رو در اینستاگرام فراموش نکنید.

مشاوره ایمیلی یا تلفنی با نگارا

 

پی نوشت 2:

تعداد سوالها خیلی زیاد شده. موقتا بخش پرسشها بسته می شه.

چالش آخرین چیپس سال

 

 

 

سلام دوستان

 

امروز می خوام شما رو به چالش آخرین چیپس سال دعوت کنم!

نقطه ضعف من در رژیم و کاهش وزن، چیپسه! یعنی حتی اگر یه دونه برگه چیپس توی خونه موچود باشه، تا نسلش رو منقرض نکنم خیالم راحت نمی شه!!!

اگر کلمه چیپس یه زبون کسی بیاد، من باید بخورمش!

اگر کسی برای خودش بخواد چیپس بخره، من هم باید بخورم!

اگر کارخونه ای چیپسی می سازه و اون در محدوده قابل دسترسی برای من باشه، باید بخورمش!

دردسرتون ندم، اگر چیپسی هست، من باید بخورمش!!!!

 

حالا که شب عیده و دوست داریم یه کمی هیکلمون رو تا عید جمع و جور کنیم، وقت خوبیه که به چالش آخرین چیپس سال بپیوندیم.

 

این چالش چه جوریه؟

 

 

ادامه مطلب رو در سایت چی نپوشیم بخونید:

 

چالش آخرین چیپس سال

 

همسرم در مجالس چی بپوشه؟

 

 

خوب، گفتن نداره که در مجالس رسمی مثل عیددیدنی یا عروسی یا خواستگاری و غیره آقایون باید کت و شلوار بپوشند. اما چه جور کت و شلواری؟ اگر اجرا کردنش راحت بود که این همه آقای غیر خوش تیپ نداشتیم! شما به این نکات نظارت کنید!

 

 

1.فرم و شکل کت و شلوار باید جوری باشه که قسمت سرشانه ها تا کمر یه شکل یه عدد هفت خیلی ملایم بایسته. یعنی یه مقدار کمی کمر کت باید جمع باشه.

 

 

 

ادامه مطلب رو در سایت چی نپوشیم بخونید:

 

همسرم در مجالس چی بپوشه؟

در استانبول چه گذشت؟

 

سلام به همه

ممنونم ازدوستان عزیز و صبور من و چی نپوشیم که در 15 روز اخیر منتظر من موندند و من رو از مهر و محبتشون بی بهره نگذاشتند.

 من نمی تونم محبت و صبوری شما رو جبران کنم، اما حس می کنم کوچکترین کاری که از دستم بر میاد اینه که با نوشتن یک سفرنامه کوتاه یا بهتر بگم مشاهده نامه با تم آراستگی و استایل یا همون فشن نامه (!) براتون کمی از سفرم تعریف کنم.

 

سفر 15 روزه من به استانبول در دو بخش کاری و غیر کاری انجام شد. 10 روز اول که مخلوطی بود از کار و گذروندن یک دوره کاری و دادن 5 تا امتحان سخت رو من در استانبول تنها بودم و روزهام اینجوری می گذشت که صبح زود پا می شدم، آماده می شدم و صبحانه می خوردم و وارد جلسات می شدم و 6 بعد از ظهر پس از اتمام جلسات با کوله باری از مشق (!!) یا همون تکالیف انجام دادنی به شکل مقالات خوندنی و پروژه های فردی و گروهی و ... بر می گشتم به اتاقم در هتل که تا حدود ساعت 2-3 صبح اونها رو انجام بدم و برای روز بعد آماده شم! اینجوری بود که با داشتن اینترنت سرعت خفن و بدون محدودیت هتل و 2-3 جور وسیله الکترونیکی که همراهم داشتم، نا و رمق و وقتی برای رسیدگی به وبلاگ نمونده بود و مجبور شدم به گذاشتن چند تا پست کوتاه در اینستاگرام اکتفا کنم و هنوز هم با نهایت شرمندگی 50 تا سوال پاسخ نداده از پست قبل دارم.

 

 

 

ادامه مطلب رو در سایت چی نپوشیم بخونین:

 

در استانبول چه گذشت؟ فشن نامه استانبول

چه جوری اعتماد به نفسم رو بیشتر کنم؟

 
 
نگارا جان مشکل عمده خانم های ایروونی کشته شدن اعتماد به نفسشون توسط خودشون و اجتماع اطرافشونه.چکار کنیم با هر حرفی داغون نشیم شما خودتون تجربتون رو در اختیار ما بذارید
من کل نت رو زیرو رو کردم. اگر میشه لطفا لطفا لطفا اگه امکان داره ی پست درمورد اعتماد به نفس بذار
 
 
 
یاسمن عزیز و دوستان دیگه
 
این اولین بار نیست که دوستانی از من درباره افزایش اعتماد به نفس و زیبایی درون، در کنار زیبایی ظاهری سوال می کنند. هر بار با خودم می گم و برای دوستان هم تکرار می کنم که این موضوع خارج از حیطه کاری این وبلاگه، ولی فکرش هی توی ذهنم وول می زنه که حالا که این همه دوستان به من لطف دارند و از من در این زمینه سوال می کنند، عقیده خودم رو بنویسم. بنابراین پستی که می بینید در ارتباط با زیبایی ظاهر نیست. امروز براتون می خوام بگم چه طور حال درونی خودتون رو بهتر کنید و اعتماد به نفستون رو افزایش بدید.
 
 
 اول تاکید می کنم که من پزشک، روانپزشک و روانشناس نیستم. تحصیلات و مطالعاتم هم در زمینه علوم اجتماعی نیست. من فقط یک نگارا هستم. آنچه خواهید خوند، فقط نظر و دیدگاه شخصی من درباره افزایش اعتماد به نفس برای خانمها است.
 
 
ادامه مطلب رو در سایت چی نپوشیم بخونین: