من نه منم نه من منم
من نه منم نه من منم

من نه منم نه من منم

دیروز با بابام اینا و خاله نسرین اینا رفته بودیم شمال، کلّی عکسای قشنگ و شاد گرفته بودم

بعد از وقتی اندروئیدم رو آپ دیت کردم، عکسای سلفی‌ای که می‌گیرم تو دو تا پوشه ذخیره میشن، پوشه‎‌ی Camera و پوشه‌ی Selfie

گفتم خب چه کاریه تو دو تا پوشه باشن، الکی فضا اشغال کرده؟!! اومدم پوشه‌ی Selfie رو پاک کردم، بعد متوجه شدم متعاقباً عکسا از پوشه‌ی Camera هم حذف شدن 

تازه قبلشم دستم خورد اشتباهی پوشه‌ی اسکرین شاتم پاک شده بود.. از کلّی مطالب و عکسای مهم اسکرین شات گرفته بودم 

خدایا تو همیشه واسم بهترینا رو میخوای.. میدونم

شب آرزوها

امشب شب آرزوهاست..

ارادت خاصّی به ماه رجب دارم.. یاد اون سه سالی که با مهدیه اینا رفتیم اعتکاف بخیر

خدایا نعمت سلامتی رو برای همه ارزونی بدار لطفاً و مهربونی رو به قلب های ما باز گردون

لطفاً یه عیدی مشتی هم به من بده.. یه چیزی که حالمو جاااا بیاره