من نه منم نه من منم
من نه منم نه من منم

من نه منم نه من منم

امروز دوشنبه س، ۱۱ خرداد.. به امید و یاری خدا از امروز شروع میکنم به تلاش برای رسیدن به هدفم.. خدایا همیشه و در همه حال یار و یاورم بودی، تو این راه خیلی خیلی به کمکت احتیاج دارم، کمکم کن، نذار انرژیم تحلیل بره.. میدونم مسیر سختی پیش رو دارم، ولی فکر کردن به شیرینی نتیجه، دشواری های راه رو شیرین و دلچسب میکنه

خدا جونم.. خودت گفتی از تو حرکت، از من برکت.. من دارم شروع میکنم به حرکت، منتظر برکاتت هستم.. 

هفته ی دوّمه خرداد.. به توکل نام اعظمت شروع میکنم سعی و تلاشمو

و میدونم یه نتیجه ی فوق العاده در انتظارمه


پی نوشت: آقای همسر حدوداً یه هفته ای میشه که از محل کار قبلیش جدا شده و با دوستش کار میکنه.. یه خرده آشفته اس.. میدونم به خاطر تغییر شرایط کاریشه

خدا جونم کمکش کن، هواشو داشته باش.. توکّل به تو ♥

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد