من نه منم نه من منم
من نه منم نه من منم

من نه منم نه من منم

یکشنبه ی سرنوشت ساز... من دارم میام

الکی به بچه ها گفتم استرس دارم

الکی

اصلاً استرس ندارم.. مطمئنم که قبول میشم

اینا همش نشانه س.. پائولو کوئلیو جان هم گفته  که فقط باید به نشانه ها توجه کنیم.. این نشانه ها دارن منو به چیزی که میخوام می رسونن..

خدایا عمیقاً ازت آرامش میخوام و کمک.. همه چی دست توئه

شک ندارم که دوس داری خوشحالیمو ببینی، شک ندارم که هر لحظه کمکم میکنی

تا به اینجا همراهم بودی، از اینجا به بعدم همراهم باش

داریم می رسیم به قسمتای جالب ماجرا

و بیشتر از همیشه به کمکت احتیاج دارم

نگران نیستم.. چون میدونم به شدت حواست بهم هست

دوستت دارم..

برای ۲۵ سالگی عزیزم..


عمیقاً دوستت دارم و قلباً مطمئنم که تو تا به اینجای عمرم، بهترین سال زندگیمی و خواهی بود.. اتفاقای خوب دارن دونه دونه میافتن، حس های خوب دارن دونه دونه لمس میشن

و من مطمئنم که بازم کلّی اتفاق خوب قراره بیافته و خدا بی قراره تا منو خوشحال ببینه

دوستت دارم زندگی قشنگ من

من خوشبخت ترینم

چرا که بهترینا رو دارم

خدایا یه دنیاااااا ممنونم ازت.. صد هزار مرتبه شکر

من خوشحالم و آماده ی خوشحالی های بیشترم..


پی نوشت: حس خوبیه وقتی فقط بعد از دو جلسه یه فیدبک عاااالی بگیری از استادت و من الان غرق این حسّم.. 

۸ مرداد ۹۴

امروز روز خوبی نبود

تولد شمیم..

دوس نداشتم سارا رو تو اون وضعیت ببینم.. خیلی ناراحتم.. خییییییلی


خدایا با تمااااام قلبم سارا رو به تو می سپارم

خواااااااهش می کنم مراقبش باش