من نه منم نه من منم
من نه منم نه من منم

من نه منم نه من منم

و اینک پنجشنبه ای دیگر است.

و دل خوشند به این پنج شنبه ها،

آنان که روزی بودند و دیگر ... 

فقط خاطره اند در ذهن، حسرتی بزرگ بر دل و تصویری در قابی کوچک.

تا یادی کنیم به یک فاتحه،

یک صلوات،

یک خدا بیامرزدش،

همین ها برایشان یک دنیاست درآن دنیا.

روزگاری می آید که ما هم دل خوشیم به همین پنجشنبه ها ...


شادی تمامی اموات

بخوانیم فاتحه ای با ذکر صلوات.


اللّهم صلّ علی محمّد و آل محمّد


حاجی بابام همیشه تأکید می کرد به درست خوندن و ازبر شدن سوره ی جمعه، می گفت خیلی خوبه شبای جمعه واسه اموات بخونی

امشب هم شب جمعه س، از امشب شروع میکنم، خدایا کمکم کن تا بتونم هر جمعه شب، سوره ی جمعه رو قرائت کنم، نثار روح درگذشتگانمون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد