من نه منم نه من منم
من نه منم نه من منم

من نه منم نه من منم

برای مرتضی پاشایی..

دقیق نمی‌دونم.. فکر کنم 13 آبان حالش بد شد و بردنش بیمارستان بهمن

من اخبار رو از طریق اینستاگرام دوستان هنرمند مرتضی پیگیر بودم.. 16 آبان اوضاعش رو به وخامت رفت و به ICU منتقل شد

از اون موقع بود که تک‌تک هنرمندا و دوستان مرتضی از مردم التماس دعا برای بهبود حال مرتضی داشتن و من با اطمینان میگم که تمام ملّت ایران دعاش کردن.. هر لحظه و هر لحظه دعاش کردیم که حالش خوب شه امّا صبح جمعه 23 آبان از خواب که بیدار شدیم، خبر پرواز مرتضی رو شنیدیم..

چقـــــــــــــــــــــــــــــــــــدرررررر اون روز گریه کردم 

نمی‌خوام حالا که فوت شده بگم من طرفدارش بودم، نه ! من نه مخاطب آهنگاش بودم و نه طرفدار پر و پا قرصش ! حتی بیشتر آهنگاشو نشنیدم اصلاً امّا عـــــــــــــــــــــــــااااااااشق آهنگ "یکی هست" بودم.. یکی هست تو قلبم که هر شب واسه اون می‌نویسم و اون خوابه، نمی‌خوام بدونه واسه اونه که قلب من این‌همه بی‌تابه...

حالا امروز یکشنبه 25 بهمن مراسم تشییع جنازه‌ی مرتضی بود

با مرجان قرار گذاشته بودیم 9 صبح جلوی تالار وحدت باشیم امّا من چون شب تا ساعت 4 خوابم نبرده بود، نتونستم صبح بیدار شم و مرجان هم که با دخترخاله‌اش رفته بود، انقدری شلوغ بوده که نتونسته چیزی ببینه و برگشته

خدایا مرتضی رو بیامرز

مراقبش باش

مرتضی رو به تو سپردیم

لطفاً خیلی خیلی هواشو داشته باش

حداقل خیالمون راحته که دیگه تو اون دنیا زجر نمی‌کشه و آروووووم و راحت می‌خوابه

خدایا.. مشیتت رو شکـــــــر


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد